Träningsmotivation
På dagens gympass blev det invigning av både mina nya träningsbyxor och skorna som är ett par Nike Flex Trainer 2 i svart och rosa. Båda kändes riktigt bra så jag ångrar mig inte en sekund. Skorna är jättelätta och smidiga, så de kommer blir perfekta när jag får gå in dem lite. Alltid jobbigt med nya skor, men jag tror faktiskt inte att jag fick några skavsår trots över en timme träning i dem. Byxorna satt också som en smäck och så har de en liten minificka i sidan som man kan stoppa skåpnyckeln i vilket jag gillar. 
 
Nya träningskläder måste vara bland den bästa motivationen som finns till att träna. Jag tycker alltid att det känns lite extra kul att ta sig iväg till gymmet när man har nya fräscha grejer. Sedan behöver det ju självklart inte vara dyra saker som skor utan det räcker ju egentligen med ett nytt träningslinne eller en fin vattenflaska. 

Nike Flex Trainer 2.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress