Mycket på gång
Den här veckan är så gott som fullbokad med en härlig blandning av allt möjligt. Mest är det roliga saker men jag känner mig ändå lite halvt stressad. Såhär ser veckan ut:
 
Måndag: Ledig.
Tisdag: Föreläsning på förmiddagen följt av grupparbete. På kvällen ska jag umgås med Fia och det blir då någon form av middag och sedan kör.
Onsdag: Ledig, men det lär behövas pluggas. På morgonen har dessutom jag och min man bokat in ett både spännande och lite läskigt möte. Berättar mer när det närmar sig.
Torsdag: Föreläsning på dagen och på kvällen blir det antagligen bio med tjejerna.
Fredag: Ledig, men förhoppningsvis har min handledare på fältskolan tid att träffa mig då så att jag kan göra en fältstudie.
Lördag: Jobb.
Söndag: Jobb.

Det blir nog en bra vecka har jag en känsla av. Lite träning ska jag självklart också klämma ini schemat, men det får jag ta lite som det kommer. Dagens, morgondagens  och onsdagens pass är inbokade i alla fall och sedan får resten av träningsveckan vara oplanerad så länge.

Nu ska jag skjutsa Jimmy till hans mormor och morfar, och medan han äter lunch där ska jag åka och veckohandla.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress