Mår som man förtjänar
Jag hade världens bästa kväll med mina tjejer som jag inte träffat på evigheter igår och idag mår jag precis som jag förtjänar. Riktigt kasst alltså. Men det är väl så det ska vara. Jag hade nog dock kunnat vara utan de timmar i natt/i morse som jag spenderade med att må illa inne badrummet... Mindre trevligt, men kvällen var som sagt dunderbra!

Jag, Amanda och Ronja lagade potatiskaka, fläskfilé med svampsås och bea samt sallas hemma hos Ronja och sedan kom Rebecka lite senare och så spelade vi lite spel och dansade loss i vardagsrummet. Framåt natten rörde vi oss mot Villa Etuna och fortsatte dansandet där och sedan avslutades kvällen på Pitchers. Bra kväll!

Tror även att vi tillsammans slog rekord i instagram-uppdateringar. Här kommer ett bildregn med de flesta av bilderna vi tog.

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress