Löpning

Det var verkligen länge sedan jag tränade kondition så idag kände jag mig faktiskt riktigt laddad för det. Jag saknar bodyattacken lite ibland, men jag tänkte att jag ska prova några av Forevers konditionspass snart och se om jag kan hitta något som är lite i samma stil.
Men idag blev det en timme på ett löpband, faktiskt första gången jag springer på gymmet. Det blev först 10 minuter i raskt powerwalk-tempo som uppvärmning och sedan började jag jogga i lutning 3.0 och hastighet 8.5 för det kändes lite lagom när det var första löppasset och allt. Målet var att orka i en halvtimme och det var tungt men det gick. Sedan tog envisheten över och blockerade alla former av trötthet och utmattning så att jag fortsatte tills jag sprungit 40 minuter. Avslutningsvis blev det 10 minuters powerwalk i lutning 6.0.
Helt slut nu!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress