Jobbhelg
Nästan varje helg är ju jobbhelg för min del, men just den här helgen känns det som att det verkligen bara blir jobb. Ikväll jobbar jag stängning 17-22.15, i morgon blir det 13-18 och söndag kör jag 7-14. Så det lär väl bli sent ikväll eftersom man för det mesta är rätt uppe i varv direkt när man kommer hem, sedan sover jag säkert till runt 10-11 imorrnbitti och då är det i princip bara att gå upp och äta frukost och göra sig i ordning och sedan kommer jag hem efter 18 och då är det bara att ställa sig och laga mat, kanske glo på någon film och sedan lägga sig tidigt för att orka upp på söndag morgon.
 
Om man ser till hur många ob-timmar det blir så kan det ju nästan inte bli bättre, men gud vad jag längtar tills jag slutar på söndag och kan slappna av resten av dagen och sedan ta sovmorgon på måndagen då jag är ledig! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress