In Sweden again

Nu är vi hemma. Flygresan gick bra, men 12 timmar är inte kul alltså... Kändes som att rumpan skulle växa fast i stolen och maten var om möjligt ännu sämre än vanligt. Som tur var gick tiden ganska fort. Det blev en jättebra film som jag tyvärr missade vad den hette, sedan Tintin-filmen som jag råkade somna till så att jag missade slutet och vaknade till eftertexterna och därefter blev det lite läsning och sedan den första filmen en gång till.

Mamma och pappa hämtade oss och efter att vi lämnat av väskorna hemma fick vi skjuts till Jimmys mormor och morfar så vi kunde hämta hem bilen. Kylskåpet gapar rätt tomt så det lär ju behövas storhandlas i morgon. Men det blir ett senare problem för nu ska jag borsta tänderna och krypa upp i Tempursängen och inte ställa någon väckarklocka. I Thailand är klockan 6 på morgonen nu och vi gick upp 6.30 så snart har man varit vaken i ett dygn. Minus den där kvarten jag slumrade till på planet. Gäsp.

Godnatt världen!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress