Fullspäckad fredag

Jag valde att ställa in dagens träningspass eftersom jag vaknade med lite ont i halsen. Istället blev det en lugn morgon med tv och kurering för att undvika att bli sjuk. Jag har en hel helg full med jobb och plugg framför mig, så det är inte riktigt läge att bli förkyld. Inte för att det någonsin är det kanske men...

På dagens planering står en skoluppgift som jag ska göra tillsammans med Jonna, så min snälla lillebror ska skjutsa mig till förskolan i Torshälla där hon jobbar till kl. 12.30 och så ska vi göra vår uppgift och sedan måste jag hinna till jobbet där jag ska börja kl. 16. Fullt upp med andra ord. Men innan jag ska göra mig redo för dagen ska jag läsa ett par kapitel till i "Elsas värld" som jag kommit lite mer än halvvägs i.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress