Det här med att handla
Vi hade inte så mycket annat val än att åka och handla idag eftersom vi i princip hade helt tomt i kylskåpet, så det blev en snabb lunch på Chopchop, en runda på Mio och sedan Maxi för att handla. I vanliga fall handlar jag alltid ensam och det har jag absolut ingenting emot. Snarare tvärtom. Men idag fick jag en påminnelse om anledningen till att Jimmy aldrig följer med. Herregud jag trodde att jag skulle strypa människan! Grinig och gnällig som en liten unge travade han runt och jag fick nästan släpa med honom in på grönsaksavdelningen för dit ville han inte eftersom det var kallt där. Till slut fick jag ta vagnen själv och gå runt och plocka det vi skulle ha. När vi äntligen var klara gick han och muttrade om att 40 minuter av hans liv hade slösats bort och jösses vad jobbigt det var att kånka in kassarna från bilen. Tror nog att jag fortsätter att handla ensam i fortsättningen... ;) 
Andrée

Hahahahahahaha! Världsklass! =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress