Mejl från gymmet
En grej som jag verkligen uppskattar med mitt gym är att personalen är så himla trevlig och hjälpsam. De hälsar alltid glatt när man kommer och de säger hejdå när man går. Flera gånger sedan jag skrev in mig i november har de även skickat mejl och frågat hur det går för mig och uppmanat mig att höra av mig om det är något jag undrar över eller vill ha hjälp med när det gäller min träning.
 
Dagens mejl tyckte jag var lite extra roligt att få eftersom det innehöll beröm och det är ju alltid kul att få. Faktiskt så blev jag så peppad och stolt att Jimmy lyckades övertala mig att åka till gymmet för andra gången idag efter hans jobb. Det blev ett konditionspass på varsin crosstrainer. Men för att återgå till mejlet, så tycker jag att det är jättebra att de har koll på sina medlemmar och uppmärksammar dem. De har ju trots allt ett antal som gymmar där och att ändå ta sig tid att kolla upp hur ofta folk tränar och erbjuda hjälp att komma igång till sådana som inte är där så ofta tycker jag ger ett väldigt seriöst intryck. Egentligen borde det ju bara vara bra för dem om folk betalar men inte går dit så det känns ju verkligen inte som att de bara är ute efter pengar. 
 
Mycket nöjd över mitt gymval är jag!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress