Felix

Förutom päronen fick jag även träffa min lilla kissemiss igår. Jag tror att vår Felix är världens mest bortskämda katt. Inte nog med att han får som han vill bara genom att kika lite sött på den som är i närheten utan pappa har även skottat gångar i snön ute på tomten åt honom så att han kan gå runt huset och få lite motion nu när det är över en halvmeter snö. Så hela tomten är en enda labyrint där katten rusar runt i snögångarna och spanar på vad det nu är han ser och hör.

Jag saknar den lilla krabaten ibland faktiskt... Fast jag har gett upp hoppet om att bli kattägare eftersom min man inte är så förtjust i dem. Skrattar fortfarande för mig själv när jag tänker på hans min när en kattunge smet in genom dörren till uteplatsen förrförra sommaren. Obetalbart!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress