Tjejdag i huvudstaden
Jag har haft en riktig mysdag med Amanda och Rebecka i huvudstaden. Mest gått runt, tjejsnackat, lunchat i Kungshallen, ätit glass i nybakta våfflor, kikat i en och annan affär och slutligen ätit middag på Koh Phangan (inte samma som jag och Jimmy var på nyss utan den här låg på Östermalm istället för Södermalm). Där jobbade för övrigt Acky som var med i Project Runway Sverige när det sändes. Jag hade lite svårt att placera honom först, men efter ett tag kom jag på det.

Roligast var dock när vi tre satt på rad på bänken utanför glassbaren i gamla stan och en tysk turist kommer fram och undrar om han kan få fota oss. Tydligen ser vi så stereotypt svenska ut att turisterna vill plåta oss. Jag vet inte om man ska ta det som en förolämpning eller komplimang, men jag väljer nog det senaste.

Här kommer ett bildregn från dagen:

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress