Löpning nu

Sommarjobbet är officiellt över nu så om jag inte blir inringd eller så så jobbar jag numera bara mina vanliga helger. Det kommer nog kännas lite konstigt att vara ledig hela veckorna fram tills skolan börjar 2 september, men samtidigt lite skönt att vila upp sig också.

Jag gick upp tidigt imorse och åkte och handlade, så nu blir det löpning. För tillfället är jordgubb/kiwi min favoritsmak när det gäller Celsius så jag laddar med en sådan och lite härlig löparläsning. Jag har fått en riktig hung up på löpning och att springa lopp just nu. Det är det enda jag pratar om känns det som. Stackars Jimmy... Måste anmäla mig till några nästa år snart så att jag kan släppa tjatandet.

Hur som helst så ska jag sticka ut nu så jag slipper regnet. Passar på att inviga min nya t-shirt från Casall.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress