Värk både här och där

Jag hade tänkt mig en skön morgonpromenad idag, men det första jag hörde när jag vaknade var regnet mot fönsterbrädan så det fick bli ändrade planer. Kanske var lika bra så jag fick sova en timme extra för jag mådde verkligen kasst igårkväll. För det första var det ju huvudvärken som var ganska väntad, men sedan när jag hade lite drygt en timme kvar att jobba så började jag få ont i ländryggen och det blev bara värre och värre vad jag än gjorde. Jag kom på senare att jag hade ju exakt likadant i måndags och även då hade jag ju varit ute och haft höga klackar en hel kväll så antagligen är det där problemet ligger. Det blir liksom en molande värk i ländryggen och känns som att det spänner eller hur man ska förklara. Mycket konstigt för jag har aldrig fått så tidigare... Men det är ändå bättre att det kommer av klackar än av träningen som jag först trodde. Jag får helt enkelt välja bort både fina skor och alkohol från och med nu så borde jag slippa både huvudvärk och ryggsmärtor. Problemet löst!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress