Träning med mamma

Jag har turen att vara ledig denna onsdag och därför har jag unnat mig en välbehövlig sovmorgon följd av en lättare frukost, en slapp stund framför tvn och nu laddar jag för träning. Mor min har ju börjat på Forever hon med så idag kör vi tillsammans. Eller ja, vi åker dit tillsammans i alla fall och sedan kör vi väl vårt eget race där. För mig blir det intervall-löpning och det känns lite extra viktigt nu när jag har Å-varvet framför mig. Nästan så det är lite stressigt att hinna komma i form till juni för det är ju bara lite drygt två månader till själva loppet. Men det är bara att kämpa! Måste ta mig tid att sätta mig ner och planera mitt träningsschema lite någon dag snart för som det är nu så ligger huvudfokus på styrka så jag behöver få in mer kondition om jag ska lyckas nå mina mål.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress