Redo

Nu börjar vi bli redo för att knalla iväg till tågstationen och lämna lilla Eskilstuna. En grej som alltid är lika jobbig oavsett hur länge man ska vara borta är packningen. Jag har alltid en känsla av att jag har glömt något, men för det mesta har jag ju inte det... Den här gången har jag peppar peppar inte den känslan, så därför har jag säkert glömt något jätteviktigt bara för det. Skulle vara typiskt mig.

Kläder och skor till kvällen är väl viktigast och det har jag i alla fall fått med mig så det är ju alltid något. Funderade nyss på vad jag ska göra med håret, antingen bara plattat och utsläppt eller någon uppsättning? Jag blev riktigt nöjd med gårdagens enkla tofs med håret lindat runt själva snodden men det känns lite jobbigt att krångla med sådant på ett hotellrum och Jimmy tyckte vi skulle lägga den tiden på drinkar i baren istället så då var det problemet löst. Tänk vad enkelt det skulle vara att vara kille ibland...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress