Nej tack till renovering

Trots att jag bara var i skolan på förmiddagen så känner jag mig helt slut. Så slut att jag bokstavligen just tappade min iPad på mitt eget huvud. Då är det illa! Tror de var kvällens bodypump som tog kol på mig för det var ovanligt jobbigt... Skönt efteråt dock, så nu är det tv-tid med min man som gäller. Just för tillfället kikar vi på Arga snickaren och en sak har jag helt klart för mig. Jag ska ALDRIG flytta till ett renoveringsobjekt. Aldrig, aldrig, aldrig! Att tapetsera kan man väl ta men jag skulle aldrig någonsin flytta in i ett hus eller en lägenhet som behöver mer omfattande byggnationer. Tror helt ärligt inte att jag skulle överleva att bo i ett byggkaos och jag har definitivt inget som helst intresse för att fixa och dona själv. Det är väl lite av det bästa med att ha bokat en sprillans ny lägenhet för där får vi ju allt serverat med garanti och hela paketet. Bättre blir det knappast.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress