Träningstips
Det fick bli en timmes eftermiddags-powerwalk, så nu har jag fått min dagliga dos av motion. Jag tycker att det är lättare att verkligen ta tag i träningen om man lägger upp ett schema för vilka aktiviteter man ska göra redan i början av veckan, och även lägger in en vilodag såklart. Känns enklare när man vet redan dagen innan vilket pass man ska gå på eller vad det nu är man ska göra, för då hinner man förbereda sig mentalt och ladda upp ordentligt så man är riktigt fit for fight. Den här veckan blir det t.ex. träning mån-lör för min del, och då har jag lagt upp det så att det blev olika pass på Gympozz måndag, tisdag, torsdag och lördag, lång powerwalk onsdag och löpning fredag.
Gillar att ha söndag som vilodag eftersom man då får ta det lugnt och ladda om för en ny vecka med nya möjligheter. Ett litet tips till alla som har svårt att komma igång och förtsätta när man väl har kommit igång. :)  



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress