Red shoes

Prisa gudarna, vi fick sluta kl. 12 även fast det stod 16 på schemat! Vi passade på att göra en gruppuppgift medan vi åt lunch och sedan gick jag och hämtade ut ett par skor som jag förbeställde igårkväll. Snällt av dem att hålla dem åt mig för tydligen fanns det bara ett par kvar i storlek 37, trots att de inte ens egentligen släppts till försäljning ännu. Helt galet nöjd är jag! Kommer blir hur snyggt som helst till mina nya svarta byxor från H&M, linne och kavaj eller skinnjacka. Äger inga röda skor sedan tidigare så nu var det väl dags.

Det blev även två träningslinnen, ett vanligt linne och ett armband. Ibland måste man ju få skämma bort sig själv lite!

Jessica

Vad fina dom är! Nu blev jag sugen och igentligen är det inte min smak, men jag blev kär

Svar: Ja visst är dom! Jag blev blixtförälskad, så jag kunde inte låta bli! Nästa så jag är sugen på dom i svart också... Hihi :)
None None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress