Iphone 5 är min!
Jag gick till Tele2 innan skolan för att fråga om de hade några Iphone 5 kvar och det slutade med att jag gick därifrån med en. Hade först tänkt köpa en kontant från Apple Store, så vi höll oss vakna inatt tills de skulle släppas, men sedan visade det sig att det var 3-4 veckor leverans och så bra tålamod har inte jag tyvärr! Dock blev det lite krångel eftersom jag redan hade ett abonnemang, så jag fick ta en slutfaktura på det och sedan teckna ett helt nytt. Känner mig lite osäker på hur lurad jag blev, men vad jag kan räkna ut så blir det marginell skillnad i pris mot om jag skulle köpt telefonen rakt av och haft kvar mitt gamla abonnemang. Så jag tror att det blev bra. Ska packa upp den och se så den fungerar! :)

Jimmy fick också sin som han förhandsbokat från Telia idag. Vi tog svart båda två, så vi får väl se om vi kan hålla reda på vems som är vems...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress