En helt vanlig söndag
Sådär då har man jobbat klart och fått i sig lite middag. En lite kul grej som hände precis när jag skulle gå hem var att lillbrorsan stod i kassan och en tjej bad att få låna en penna och så skrev hon sitt namn och mobilnummer på en lapp och gav till honom. Inte alla som raggar på coop inte! Synd för henne att han redan är upptagen! ;)

Nu blir det söndagsmys film och gottis. Har ju ungefär halva frysen full med bakverk sedan jag fyllde år, så det är väl bara att mumsa på och hoppas att det tar slut någon gång. Det vore ju fint att få in lite mat i frysen någon gång inom den närmaste framtiden...
Kvällens film blir i alla fall den sista i Liza Marklund-serien, "En plats i solen". Jag tycker faktiskt att de är riktigt bra för att vara svenska, och de går åt som smör i filmuthyrningen på jobbet så jag antar att det inte bara är jag som tycker det.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress