Veckans planering
Precis som varje måndag den senaste månaden så har jag inlett den nya veckan med träning. En timme bodypump och idag fokuserade jag på biceps, axlar och ben. Jag har bestämt mig för att nu när det är ny vecka så ska jag skärpa mig och vara stenhård med nyttigheten. Det blev lite för mycket "mitt i veckan-lyx" förra veckan. Grejen är att jag tränar ju som ett as så det är ju inte för att jag är rädd att gå upp i vikt eller något som jag inte vill äta onyttigheter i veckan, utan mest för att jag inte tycker att jag mår bra av det. Dessutom så är det inte alls lika gott med den där chokladkakan på fredagsmyset om man redan har ätit massa sådant i veckan... Alltså slut på onödigt socker och fett på vardagar!

Annars ser veckan ut ungefär som vanligt. Lite jobb i helgen, skola här i stan på onsdag och i Västerås på torsdag och fredag. Egentligen är det föreläsning om bild idag, men jag valde att göra en fuling för jag känner att jag verkligen behöver komma igång med en av hemtentorna. Tänkte att jag i alla fall ska strukturera upp det hela och sedan skriva hela dagen i morgon. Förutom plugg så har jag planerat in 5 träningspass och 2 powerwalks. Känns som en rätt så bra vecka.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress