Pocket case

På lunchen passade jag på att köpa ett pocket case till min fina iPhone. Jag köpte ju skyddsplast och ett rosa skal samtidigt som jag köpte telefonen men jag har varken orkat eller haft lust att ta tag i att sätta på dem än. Dessutom så är den ju fortfarande så ny och jag gillar verkligen designen på den så det känns trist att gömma den under ett skal. Känns dock lite osäkert att bara släppa ner den i väskan så det här lilla fodralet blir ju perfekt som skydd mot repor från andra föremål. Lite synd att det inte har kommit några roligare färger och mönster till iPhone 5 än, men vad väntar man sig när man köper den direkt på releasedagen... Jag får nöja mig med svart så länge, det fungerar ju i alla lägen. Måste sätta på displayskyddet när jag får tid bara, förhoppningsvis i helgen.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress