Mysbelysning

Hur mycket jag än saknar sommarkvällarna på uteplatsen med grillat och rosévin, så tycker jag ändå att det är rätt mysigt med höst och vinter. Framför allt så älskar jag att man med gott samvete kan burra ner sig under en filt i soffan med en varm kopp te, något bra på tv och tända ljus i mängder! Vi köpte en massa blockljus när vi var på Ikea för ett par helger sedan och det känns redan som att vi kommer behöva åka dit igen för att fylla på förrådet inom en snar framtid. Så mysigt med levande ljus!

Men det jag skulle komma fram till var att jag var inne på In och finn idag och hittade en fin lampa som jag tyckte skulle passa bra i vårt vardagsrumsfönster som är så mörkt och tråkigt. Med en svag ledlampa i så blev det helt perfekt ljus för myskvällarna. Nöjd!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress