Hemtenta, check!

Japp då var hemtentan klar med framsida, innehållsförteckning och referensförteckning! Precis enligt tidsmålet. Totalt 8 sidor med 3232 ord, varav 5 sidor är själva texten och maxgränsen var just 5 sidor så det kan ju inte bli bättre. Sedan kan nog kvaliteten på eländet diskuteras kanske, men jag låter den vara såhär för tillfället och sedan får jag gå igenom och göra eventuella finjusteringar senare innan den ska in den 7 november.


Måste säga att jag tycker att det gock otroligt smidigt att skriva trots att jag inte ens öppnat en enda av de 11 böckerna som var tvungna att vara med i tentan. Om man räknar timmarna jag satt igår och sammanfattade böcker och den tid jag suttit idag och skrivit mina egna tankar och reflektioner så tog det faktiskt inte mer än 6 timmar totalt och då har jag som sagt även hunnit med alla smådetaljer, så som referenser enligt APA-manualen, framsida, innehåll, sidhuvud och allt sådant. Skönt när det flyter på!

Nu ska jag ta itu med nästa syssla, nämligen att åka och handla.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress