Skoberoende...
Jag kom just hem från en liten runda på Tuna Park med Jimmy. Vi skulle lämna tillbaka halloweenmasken som jag köpte åt honom i fredags, men som sedan aldrig användes eftersom Micke var snäll och sminkade honom läskigt istället. Det var nog lika bra för det lär ju vara varmt och jobbigt att ha en mask på huvudet en hel kväll... Så den lämnade vi alltså tillbaka och sedan gick vi en liten runda i resten av affärerna. 
Jag ville speciellt in på Scorett där jag såg ett par dösnygga skor i fredags, men då fanns de bara i storlek 36 och 38 på hyllan och det var mycket folk så jag orkade inte fråga efter 37. Det var dumt för idag provade jag 36 och de kändes lite trånga och det visade sig sedan att de hade sålt deras sista 37or IGÅR. Vad är oddsen? Så jag gick runt och var butter tills Jimmy kom på att jag kunde kika på nätet och där fanns de faktiskt så nu är de beställda. Jävla skoberoende. Ursäkta språket.

Nu blir det lite film såhär på eftermiddagen innan det är dags att laga mat. Tänkte göra lax idag. Gottis!

Något som gör mig glad för tillfället är att mitt hår har börjat bli riktigt långt. Det känns som att jag har haft axellångt hår i hela mitt liv, men nu äntligen börjar det hända grejer. Sorgligt nog är det också väldigt slitet så en klippning skulle nog inte vara fel, men jag tänkte vänta tills efter vi har kommit hem från Thailand för då lär det ju ändå bli slitet igen av sol och saltvatten... 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress