Hemgjorda köttbullar

Rundan på stan gick riktigt bra. Tror det tog cirka en kvart att hitta och köpa present till brorsans flickvän. Tips till alla killar som ska köpa något till sin flickvän, syster, mamma eller vad det nu kan vara: kolla in butiken Silver och sånt. De har så himla mycket fina smycken från bl.a. Snö, Pilgrim, Rock by Sweden och Edblad. Liten men innehållsrik butik med andra ord. Halsbandet med hjärtat som jag fick av Jimmy i födelsedagspresent är t.ex. därifrån. Love it!

Nu på kvällen när mannen var på sin taekwondo så slog jag på stort och gjorde hemgjorda köttbullar. Det blev mitt andra försök och nu blev det så bra så jag nästan är lite stolt. Mitt förra försök blev visserligen goda men det blev mer pannbiffar än köttbullar. Övning ger färdighet tydligen. Kanske berodde lite på att det var ett lite annorlunda recept också. Det här hittade jag i Ica Maxis julkatalog.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress