God morgon på er!
Jag lyckades sova lite längre än jag tänkt mig denna härliga fredagmorgon, men nu har jag fått i mig frukost och är redo för dagen. 

Ikväll är det kombinerad inflyttnings- och halloweenfest hos Amanda och Madde och temat är läskigt. Vi får väl se hur bra jag lyckas på den punkten. Jag har inhandlat alla tillbehör jag behöver, men jag ska åka hem till Odlaren en sväng alldeles strax och hämta ett gammalt utklädningsplagg som tillhör min kära bror. När jag ändå är ute och far så ska jag förbi Tuna Park och inhandla en ny makeup-remover ifall den jag har inte skulle räcka till att få bort kvällens smink och så ska jag köpa någon form av läskig mask till min man som jag äntligen lyckats övertala att följa med. Tror nog att det skulle behövas lite groggvirke också så jag har lite att uträtta under dagen. Bara att sätta igång!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress