Forever

Idag var det öppet hus på Forever träning och hälsa där Jimmy tränar, så jag hängde på för att kika runt lite och provträna.
Direkt när vi kom dit så var det en som jobbade som ville prata lite allmänt med mig om min träning idag och vad jag vill med den och sådär och så visade hon mig deras pass-schema och allt sådant. Sedan fick jag en liten rundtur och sist men inte minst så blev det ett träningspass där Jimmy visade mig olika maskiner och jag fick prova lite.

Jag älskade det! Väldigt fräscht, bra utbud av olika sorters pass och tillgång till hjälp med träningen så det verkar hur bra som helst. Så det slutade med att jag nu är medlem där. Känns superbra! Extra pluspoäng för att de var så schyssta att de bjuder mig på det som är kvar av det här året och så börjar jag betala från januari eftersom mitt nuvarande träningskort går ut vid årsskiftet. Jag längtar redan till imorgon så jag får åka dit och träna! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress