Mysdag
Spenderar min lediga söndag med Jimmy. Vi tog sovmorgon och gick inte upp förrän närmare 11 och åt en lyxig grötfrukost med färska jordgubbar och mango. Jordgubbar måste väl vara det somrigaste som finns? Gillar't skarpt! :)

Framåt lunchtid åkte vi ut till Mary's för andra gången den här veckan. Fina Fia började jobba där idag så vi var ju tvungna att hälsa på!:)
Det blev varsin superfräsch ceasarsallad och efter att ha suttit i solskenet någon halvtimme kom vi på att vi var sugna på efterrätt, så då blev det kladdkaka för Jimmy och bärpaj för mig. Godare än godast.

Nästa stopp blev Tuna Park eftersom jag skulle köpa en kräm på Kicks. Självklart var just den jag skulle ha slut, men tjejen som hjälpte mig var snäll och skickade med ett prov på den så jag får se om den verkligen är bra innan jag köper den. På sätt och vis var det väl bra för jag skulle ju försöka spara lite pengar den här månaden... Återstår att se hur det går med den saken.;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress