Kaos med stort K
Fy vilken obra dag! Föreläsningen var väl okej, men medan den höll på så hörde jobbet av sig och undrade om jag kunde komma tidigare för att det var så mycket post och mycket att göra. Så kl. 12 stressade jag hem och bokstavligen kastade i mig lite mat och var på plats på jobbet 12.30.
Fick börja med att kamma en halvtimme för att en kille skulle hinna äta lunch och sedan skjutsade jag honom och en cykel till lundby där han skulle hjälpa en tjej att dela. När jag sedan kom ut till Örsta där jag skulle börja så upptäckte jag att GPS:en inte hade några kartor. Allt var putsväck! Lycka till med att hitta därute utan den liksom... Blev tillsagd att åka tillbaka in för att uppdatera den.....

Efter min runda skulle jag åkt och hjälpt en kille med hans industri som han aldrig kört, men eftersom allt strul gjorde att det blev så sent så lämnade de två postbackar inne på kontoret när de gick hem. Observera TVÅ! Backarna stod redan i en bil så det var bara för mig att byta bil och åka ut till Vilsta industriområde och börja dela. Första gången jag delar industri och det var sjukt svårt. Inte alls lätt att hitta, trots kartor.

Till slut blev jag iallafall klar och parkerade bilen utanför kontoret, men när jag skulle gå runt bilen för att plocka ut backarna från passagerarsätet så får jag sen en tredje back i bagageutrymmet. DET SKULLE JU VARA TVÅ!!! Suck.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress