Intressant föreläsning
Jag bestämde mig för att hoppa över träningen idag eftersom jag fortfarande hostar och hackar. Satsar på att vara helt frisk och kry till på måndag istället så jag kan köra järnet då.

Dagens föreläsning var för övrigt riktigt bra om ni frågar mig. Den handlade om spädbarns anknytning till människorna i dess närhet och vad som händer om föräldrarna inte ger barnet exakt rätt bemötande. Jag fick känslan av att alla som någon gång ska bli föräldrar borde få lära sig det vi har lärt oss idag. Jätteintressant och superviktigt för att kunna ge barn en bra och trygg start i livet. :)

Men nu är det ju faktiskt helg. Och jag ska såklart jobba som vanligt, men ganska sköna tider som tur är. Tänker iallafall njuta av kvällen och den börjar med middag som består av stekt kycklingfilé och potatisgratäng. Gjorde just en egen vitlöksmarinad som kycklingen just nu ligger och gottar till sig i. Blir nog bra! :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress