Pizzafredag
Home sweet home. Men jobbet gick faktiskt snabbt som tur var. Första timmen var jag andrakassa och fick sitta nästan hela tiden, andra timmen var jag i delin och bytte folie i ugnar, diskade i diskmaskinen, tömde kycklingfett och allt annat man gör när man städar där, och sista timmen satt jag i kassan. Det var det arbetspasset det.

Jimmy hämtade mig när jag slutade och då åkte vi till Billy Boys och köpte en kebabpizza att dela på. Förr i tiden tog vi alltid varsin men efter Thailand är det kört. Vi måste ha vant oss vid lite mindre portioner och det sitter väl i än. Efter en fjärdedels pizza var vi supermätta båda två och fick verkligen tvinga i oss varsin liten bit till. Så är någon hungrig så finns det en fjärdedel här att hämta. ;)


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress