Ny träningsoutfit
Jag hittade vad jag skulle ha på stan, nämilgen ett silverfat till blockljus som ska stå på ett av de nya borden. Hittade ett "vykort" från Stadium innan jag gick också, vilket gav mig 20% rabatt på alla träningskläder. Helt perfekt nu när det är ny träningssäsong och jag just kommit igång ordentligt. Det blir så himla mycket roligare och man blir mer sugen på att träna när man har nya fräscha grejer så det passade mig perfekt. Två träningslinnen i olika färger från Nike, en sportbehå och ett par långa byxor från Soc blev det. Ska inviga kläderna redan nu och jag är superpeppad så det ska bli extra kul! :)

jessica

Vad fina armar du har. Hur har du fått dom sådär fina?

Sara

Nämen tack! :) Bodyattack och Bodypump är nog det som ligger bakom :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress