Vår resplan
Om det inte har uppstått några större förseningar så borde vi ha kommit en bra bit på väg till Thailand vid det här laget. Jag sitter alltså på planet just nu och detta är ett tidsinställt inlägg (som ni kanske förstår). Faktiskt så är det första gången jag använder den funktionen så jag hoppas att det fungerar som det ska.

Det jag skulle komma till var i alla fall att vi bör ha lite drygt två timmar kvar till landning. En lite jobbig grej är att vi landar kl. 6.00 thailändsk tid, vilekt innebär att vi måste försöka hålla oss vakna heeela dagen om vi ska lyckas vända dygnet rätt. Lite surt att komma fram till hotellet så tidigt också eftersom vi säkert inte kommer att få komma in i rummet förrän mitt på dagen. Men jag har packat lite badkläder och sådant i handbagage så att vi kan hänga vid poolen tills dess i alla fall.

Vårt första stopp på resan är Karon beach på Phuket där vi kommer att spendera den första veckan, sedan rör vi oss bort till Ao Nang i Krabi-området den andra veckan och firar jul där innan vi åker tillbaka till Phuket ch spenderar sista veckan i Kamala beach där vi också kommer att fira nyår. Låter inte helt fel va?

Här är två bilder på hur det första hotellet vi ska bo på ser ut. Tycker det er riktigt lovande ut!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress