Mini-julafton

Nu har mamma och pappa åkt hem till sig och jag är rätt trött så jag ska väl snart ta och borsta mina tänder och gå och lägga mig. Men det har varit en trevlig kväll. Mamma och jag hjälptes åt att göra en riktigt bra tonfisksallad med massa goda tillbehör. Lite väl somrig mat kan man ju kanske tycka, fast det var gott ändå. Det blev lite över så jag har en riktigt lyxig matlåda som jag får mumsa på imorrn.

Det blev även en liten minijul eftersom de hade med sig lite klappar. Jag hade tittat ut en mysdress i velour på Twilfit som jag fick och så fick jag en stor väska att ha som handbagage. Lite roligt att jag hade varit inne på Accent idag och kollat på exakt den väskan. Tur att jag inte köpte den! Nu måste jag bara kolla upp så den inte är för stor för att passera som handbagage... Hur som helst så hade de även med sig ett kuvert med pengar till oss båda att gå ut och äta för eller göra någon utflykt när vi är borta. Alldeles för mycket alltihop, speciellt med tanke på att vi inte ens ska vara hemma, men väldigt snällt så det tackar vi för! :)

Kvällen avslutades med att prova årets glögg och äta pepparkakor. Mysigt med kvalitetstid med familjen, även om inte hela var med.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress