Ingen mer skola
Att vakna med huvudvärk är väl kanske inte det bästa jag vet... Men jag gick upp kl. 8 ändå och startade dagen med frukost framför ett par avsnitt av julkalendern. Det här med plugg är jag inte det minsta sugen på, men jag är däremot himla sugen på att få det överstökat för igår efter att jag smitit iväg från skolan fick jag ett sms från Jonna där det stod att föreläsningen på måndag förmiddag är inställd och det betyder att gårdagen var min sista skoldag i år! Hallelujah! När jag är färdig med de två hemtentorna som ska in den 13 december och 3 januari kan jag alltså ta jullov.

Så planen för dagen blir att börja med att göra klart det lilla jag har kvar av litteratursammanfattningen på den stora tentan och sedan hugga in på mina egna reflektioner som ska bli ungefär en sida. Efter det är det bara att göra lite finslipningar och åka och hämta ut två böcker som jag behöver för att skriva den lilla tentan som bara ska vara två sidor. Får se hur långt jag hinner idag. Jobbet ringde nyss så nu ska jag jobba ikväll så planen att hinna färdigt med allt skolarbete sprack nog, men pengar måste man ju ha.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress