Det kallas effektivitet
Vilken dag jag har haft! Kan knappt fatta själv hur mycket jag hunnit med. Först skriva en hel hemtenta på ca två timmar, sedan iväg till gymmet, hem och käka lunch, bygga ihop nya sängen på lite drygt en timme vilket var ett evigt kånkande med tunga och otympliga delar, iväg till Tuna Park för att shoppa ett par julklappar och lite saker på Kicks som jag behövde, vidare ner på stan för att växla pengar och lite andra ärenden, sedan ett stopp på Hemköp för att hämta ut ytterligare två paket, hem och fräscha till mig samt byta om och sist upp till Odlaren för att hämta familjen. Sedan har vi spenderat kvällen med att trycka i oss mat på julbord. Det är vad jag kallar effektivitet det!

Men nu är jag helt slut och ska jobba öppning så jag väl snart knoppa. I vår sprillans nya säng som jag just har bäddat. Ska bara hämta hem min man som är nere på stan med jobbet.

Bilder och mer info om julbordet kommer under morgondagen!

Hittade denna fina röda topp på H&M idag för 79.50 kr. Tyckte den passade utmärkt som julbordsklädsel ihop med svarta jeans och mina röda klackar!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress