Växlat pengar

Löpning 5 km och därefter alldeles för många armhävningar och situps. Dagens träningspass är därmed avklarat! Älskar känslan i kroppen efteråt. Underbart! Nu ska jag ta en dusch och hänga tvätt medan jag väntar på att Jimmy ska komma hem från gymmet så vi kan åka till Elgiganten och köpa en högtalare eller vad det var och så måste jag handla något bra att äta på morgonmötet på jobbet, förslagsvis en drickyoghurt eller keso. Jag börjar nämligen kl. 7 imorrn, vilket passar rätt bra för då borde jag vara trött på kvällen sedan.

Mötte förresten upp Jimmy på stan tidigare och handlade varsin extra solkräm och vitaminer, och så gick vi till Forex och växlade pengar. Det blev 410 euro var den här gången, samma som förra året, men den här gången betalade vi bara 3500 kr var och förra året var det runt 4000 så kursen måste ha ändrats ganska mycket på ett år. Konstigt det där med ekonomi... 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress