Svårt att sova
Andrée och Jessica gick precis hem, så nu blir det slapp i soffan för fulla muggar. De var här och käkade lite och sådär, mycket trevligt. De kommer faktiskt över i morgon kväll också för att grilla lite och sedan eventuellt kolla in Å-festen framåt natten. 

Jag funderar nu skarpt på vad jag ska ta mig till för att få sova hela natten. Vet inte riktigt vad som är problemet men jag har haft jättesvårt att somna hela veckan, trots att jag gått och lagt mig relativt sent så jag verkligen borde ha varit trött. Dessutom så vaknar jag runt 6 varje morgon och kan inte somna om. Ganska irriterande med tanke på att väckarklockan inte ringer förrän halv 9... I onsdags vaknade jag till och med av att jag blödde näsblod, vilket jag aldrig gör förutom när jag sovit alldeles för dåligt. Jobbigt är vad det är! Tror jag ska ta mig en kopp koffeinfritt te och hoppas på att det har någon form av sövande effekt.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress