Snabba cash II

Äntligen fick jag se Snabba cash II ikväll! Den hade ju premiär samma dag som vi reste bort så jag har fått vänta en hel vecka. Vi valde den tidiga bion och så gick vi till Bamboo City och käkade lite gott innan. Jag vågade mig till och med på lite sushi från deras sushibuffé, men jag var väl inte överförtjust. Tycker inte att det smakar så mycket för att vara helt ärlig. Det är ju liksom bara en risklump med lax, avokado, räkor eller annat på och jag tycker wasabi smakar konstigt, så det är nog helt enkelt inte riktigt min grej det där med sushi...

Men för att återgå till filmen så var den helt okej, men jag gillade ettan bättre eftersom det hände lite mer i den. Lite synd, men slutet öppnade upp för en tredje film så vi får väl vänta och se om de gör något vettigt av det. Den här får betyg 3 av 5, med motiveringen att den var bra och välgjord men inte riktigt levde upp till förväntningarna då det kändes som att det var flera "sidestories" som inte riktigt följdes upp helt och hållet. Helt klart en sevärd film i alla fall!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress