Sista på 632
Då har jag avslutat mitt sista arbetspass på 632-kontoret för denna sommar. Imorgon avslutar jag sommarjobbandet med en runda borta på 633 och sedan är det semester! 

Fick köra stan idag igen, vilket precis som förra gången innebar ett stort glas cola med is på Ming! Det är svårt att beskriva hur mycket det där iskalla glaset är värt efter 4 timmars slit och svett i värmen. Så himla gott! Dagen i övrigt var också bra. Precis när jag hade börjat så mötte jag Sofie och en ytterst liten skara barn från min VFU-förskola. Jag blir så glad varje gång jag träffar dem för det är då jag känner i hela kroppen att jag har valt så himla rätt! Måste åka och hälsa på någon dag efter semestern sedan för nu känns det som att det var alldeles för länge sedan!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress