Lång dag på jobbet
Och så var vi tillbaka till det där med övertid igen efter ett par hyfsat sköna veckor. Dagens arbetstid blev 8-17.30 istället för mina schemalagda 9.30-14. Jag alltså nyss hem och är helt slut. Fick för första gången köra den runda som varit min största skräck ända sedan jag började på 632-kontoret. Centrum. Kungsgatan fram och tillbaka med alla affärer och köpcentrum och allt. Plus lite till! Trodde aldrig jag skulle bli klar, men det gick rätt bra. Det bästa var när jag kom till Ming Palace och gick in med en bunt post och fick ett stort glas cola med is och blev ombedd att sitta på en stol och vila lite. Tror det måste vara den godaste colan jag någonsin druckit. De är alltid så snälla på Ming och nu fick de ännu mer pluspoäng! :) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress