Helt slut
Det känns som att jag har fått mer motion idag än vad de flesta får på en hel månad. Ni vill inte veta hur mycket jag har svettats. Först cykelrunda i Nyfors utan en enda hiss, det vill säga 3 timmars konstant springande uppför och nerför trappor, sedan när jag väl cyklat in till kontoret och gjort mitt efterarbete så väntade 3 backar med extradelning från det andra kontoret på mig. Tydligen hade de dåligt med personal så de behövde lite hjälp. Dock skulle jag ju bara jobba till kl. 14 som vanligt och hade därför ingen lunch med mig, så jag fick packa cykeln och åka hem och slänga i mig lite tacopaj och ett glas cola för att få lite energi innan jag trampade vidare till Årby för lite drygt en timmes delning där. Mina fötter och ben gör rätt ont nu efteråt. Rumpan också faktiskt. Vem behöver träna när man kan trappträna på jobbet?
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress