Träningsmotivation
Gud vad det är härligt när träningen går bra och ger resultat! Jag var ute och sprang den vanliga rundan på 5 km tidigare ikväll och trots att jag ätit pizzarester till lunch och det var världens motvind halva rundan så lyckades jag förbättra min tid ännu mer jämfört med förra veckans resultat. Trodde nästan att jag skulle spy när jag var på slutspurten, men jag körde på ändå och 27 sekunder bättre än sist blev det. Det betyder också att jag har förbättrat mig med över 6 minuter sedan i början på mars! Grymt nöjd! :)

Överhuvudtaget så älskar jag träningschemat som jag har lagt upp för mig själv och jag ser lika mycket fram emot varje pass. Kör ju olika typer av träning varje dag måndag-lördag och sedan har jag lagt in söndagen som en vilodag. 3 av dagarna är det kondition i form av intervaller, långdistanslöpning och bodyattack (som visserligen också är en form av intervallträning) och de andra 3 dagarna består av styrka i form av core och bodypump. En helt perfekt mix av roliga träningsformer tycker jag! 

Det viktigaste är väl att ha ett mål så motivationen hålls vid liv. Just nu ligger mitt fokus mest på att få lite mer arm-, rygg- och magmuskler till sommaren. Det är ju bara för snyggt med magrutor på tjejer! Vissa tycker kanske att det är en killgrej, men jag tycker det är superfint på tjejer med. Bara att fortsätta köra hårt och hoppas att det blir som jag vill inför beach 2012!  ;)

Såååå snyggt med muskler på tjejer! (Killar också såklart!;))

Tycker nog att jag är halvvägs med magen iallafall.;) Bara att jobba mer på armarna!
Jessica

Vad fin du är! Jag vill också se ut så

Sara

Vad snällt sagt! :) Men det är ju du också!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress