Utekväll med tjejerna
Tyckte jag hade planerat så bra i förväg och det var ju så perfekt att jag inte skulle börja förrän kl. 15 idag när vi skulle ut och ha kul igårkväll. Men självklart måste folk gå och bli magsjuka och jag kunde ju inte säga nej till några timmar extra med 100% betalt och allt. Jag fick alltså börja 7 och jobba till 15 istället. Hejdå långa sköna bakissovmorgon med andra ord! 

Kvällen var iallafall lyckad. Först en trevlig förpärla hos Ronja och sedan vidare till Brasseriet där vi inte direkt var ensamma. Smockat med folk och varmt som i en bastu. Har lite ont i fötterna idag av dansandet faktiskt. Däremot tycker jag att jag var lite smart också som drack resorb och åt två mackor innan jag gick och la mig för att slippa baksmällan.:) 

Nu vaknade jag precis efter en tvåtimmarslur på soffan, så det är väl bara att börja laga mat...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress