Sommarschema
Just nu har jag världens härligaste känsla i kroppen. Den där sköna känslan av trötthet i varenda muskel som man bara får efter ett riktigt jobbigt träningspass. Kvällens intervallträning bestod av långa intervaller. 7 gånger 3,5 minuter med 1 minut vila mellan varje var det som gällde. Tycker det låter så lätt men det är det ju inte riktigt. Superjobbigt är ordet! Men det är väl hela poängen. ;)

Eftersom jag ändå inte har energi till att göra något ansträngande så sitter jag och kollar igenom mitt sommarschema som jag fick från Bring idag. Det ser ut som att jag kommer jobba i stort sett hela sommaren, förutom några dagar den veckan jag ska till Göteborg och den veckan vi planerar att åka utomlands. Jag lär ju behöva pengarna när jag inte får något studiebidrag så det blir nog jättebra. Bara att vänta på schema från Triangeln nu och hoppas på att jag inte får varenda helg för då kommer jag väl gå under...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress