Pollenkollen
Min fantastiska "Pollenkollen"-app i telefon meddelar just nu att det är höga halter av björkpollen i lilla Eskilstuna. No kidding... Känns inte som att jag har gjort annat än nyst idag. Trodde först att jag håller på att bli förkyld men sedan när jag gick hem från jobbet såg jag att det börjar bli alldeles grönt på träden, så det förklarar ju saken. Skitjobbigt om jag ska vara helt ärlig. Får svänga in på apoteket och handla lite botemedel imorgon innan skolan. Tror inte att personerna på raden framför mig i föreläsningssalen uppskattar att bli nysta i nacken nämligen. Plus att jag är en trafikfara när jag nyser sådär en fyra gånger på en gång medan jag kör bil. Höll på att hamna i diket flera gånger idag när jag jobbade. På tal om det så gick det verkligen superbra på jobbet den här gången. Nästan lite stolt! :)

Nu väntar bodyattacken på mig så det är bäst jag åker! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress