Fina löpresultat
Usch vad jag inte var sugen på att ge mig ut och springa idag. Soffan kändes mycket mer lockande... Men nu efteråt är jag extremt nöjd att jag tvingade mig ut, för jag lyckades slå min bästa tid på 5km med hela 2 minuter. Verkar som att den där intervallträningen i måndags gjorde susen. ;)

Den senaste en och en halv timmen har jag spenderat framför spisen med lite matlagningen. Lasagne står på kvällens meny så jag började med att göra en smarrig tomatsallad som jag tycker passar superbra till lasagne och sedan har resten av tiden gått åt till att fixa med köttfärssåsen och ostsåsen. Det tar sin lilla tid men förhoppningsvis blir det lika bra som sist. Det lär väl visa sig om ungefär 10 minuter. Bäst jag dukar så länge!
Jessica

Vad roligt att du slog din 5 km tid. Duktig du är som är ute och tränar!

Sara

Ja det är så himla roligt när träningen ger resultat. Känns som att det är värt slitet då! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress