Fältskolebesök
Klockan åtta imorse klev jag in genom dörrarna till min fältskola för en dag bland alla solstrålar. Precis när jag kom dit så var det dags för frukost, sedan gick jag och min handledare iväg på fikarast och åt ananaspaj och sedan var det bara att gå ut och leka med barnen. Min fältstudieuppgift går ut på att göra en lekobservation och en intervju med handledaren och det känns som att jag fick ihop rätt bra material inför rapporten som ska skrivas, så nu har jag något att pyssla med i påsk. :)

Jag fick ungefär tusen bamsekramar nyss när jag skulle gå hem så nu längtar jag redan tillbaka. Får försöka boka in någon dag när jag kan hälsa på igen snart, men det är ju så mycket man ska hinna med hela tiden med skola och jobb tyvärr... Fast det är ju så himla kul när man väl är där! :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress