Bilrunda
Klockan är just ni tjugo över fem och jag åt lunch för ungefär fyrtiofem minuter sedan. Lite väl sent va? Men ibland blir det visst så när man inte jobbar fasta tider. Fick min första bilrunda på 632-kontoret och det gick väl helt okej, förutom att jag kände mig lite ringrostig. Tror inte jag har kört postbil sedan i somras någon gång så det är ju i och för sig inte så konstigt. Lite ovant att sitta på höger sida och köra för det gör man ju inte varje dag. Och så tar det en stund innan man får in flytet och kan börja bläddra bland breven samtidigt som man kör så man inte behöver stanna helt och hållet vid lådorna.

Det sköna är att jag nästan bara hade villor på rundan så nu borde jag ju vara riktigt fit for fight inför lite träning. Snart dags nu! :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress